Garantii ja pretensiooni esitamise õigus
- Seadusjärgne 2-aastane pretensiooni esitamise õigus toote vigade ja puuduste korral
- 5-aastane pikendatud garantii kvaliteedivigade ja talitlushäirete korral
Damixa tooteid ostes saate kaasa täiendava meelerahu. Nimelt pakume peale seadusjärgse 2-aastase pretensiooni esitamise õiguse kogu meie tootevalikule 5-aastast pikendatud garantiid kvaliteedivigade ja talitlushäirete korral. Täpsem teave on esitatud allpool.
Pretensiooni või garantiijuhtumi korral pöörduge alati esmalt edasimüüja poole.
Reservatsioonid pretensiooni esitamise õiguse ja garantii reeglites
- Toode tuleb paigaldada professionaalselt ja õigesti ning kooskõlas kehtivate eeskirjadega
- Ei kata külmakahjustusi ega vees leiduvatest lisanditest põhjustatud kahjustusi ja talitlushäireid
- Toote puudulikust või valest puhastamisest ja hooldamisest tekkinud kahjustusi ei hüvitata
Kuidas me pretensioone käsitleme?
Pretensiooni esitamise õigus katab kõik toote parandamise või uue samaväärse tootega asendamise kulud. Toote parandamise või uue tootega asendamise korral pikeneb pretensiooni esitamise õigus veel kahe aasta võrra. Kui avastate tootel tootmisvigu või defekte kahe aasta jooksul alates ostukuupäevast, peate pretensiooni esitama seal, kust toote ostsite (pood või edasimüüja). Kliendina peate suutma tõendada kauba ostmise aega, esitades selle kohta kviitungi või arve koopia. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks peab toode olema õigesti paigaldatud ja kasutatud. Torud tuleb paigaldada professionaalselt ja kooskõlas kehtivate eeskirjadega. Lisaks ei tohi volitamata isikud toodet eelnevalt lahti võtta ega muul viisil muuta. Pretensiooni esitamise õigus ei kata külmakahjustusi ega vees leiduvatest lisanditest põhjustatud kahjustusi ja talitlushäireid. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti pindade tootmisdefektide kohta, mis on põhjustatud valest puhastamisest (nühkimine või abrasiivsete/söövitavate puhastusvahendite kasutamine) või kriimustustest, mis on tekkinud kokkupuutel kõvade või teravate esemetega, nagu noad või metall. Toote tavapärase kulumise, ebasobiva kasutamise või paigaldus- ja hooldusjuhiste hooletu järgimise tõttu tekkinud vigu ei hüvitata. Pretensiooni esitamise õigus katab toote parandamise või uue samaväärse tootega asendamise kulud. Kui toodet enam ei müüda, pakutakse teile samaväärset toodet. Edasimüüja peab pretensiooni enne toote parandamist või asendamist meiega kinnitama.
See on teie pikendatud 5-aastane garantii
Garantii hõlmab katkiste ja kahjustatud osade väljavahetamist. Me katame materjalikulud ning uute ja varuosade saatmise edasimüüjale või teile. Pakume pikendatud garantiid talitlushäirete korral, sealhulgas lekkimine ja tilkumine, mis tekivad viie aasta jooksul alates ostukuupäevast. Kliendina peate suutma tõendada kauba ostmise aega, esitades selle kohta kviitungi või arve koopia. Alates 3. aastast kuni 5. aastani pärast ostu sooritamist hõlmab pikendatud garantii ainult kulusid varuosadele, mitte aga tööjõukulusid. Garantii hõlmab katkiste ja kahjustatud osade väljavahetamist. Garantii ei kata õhusegisteid ega muid osi, mida tuleb katlakivi vältimiseks regulaarselt hooldada. Toote korral, millel on üks või mitu osa välja vahetatud, ei pikendata garantiiaega, kuid tootele kehtib siiski algne garantii kuni viis aastat pärast ostu sooritamist.
Edasimüüja, kellelt toote ostsite, võtab Damixaga ühendust, enne kui saame probleemi teie eest lahendada
Enne parandamist, osade ja varuosade väljavahetamist või saatmist peab edasimüüja meilt heakskiidu saama. Meie tooted on kvaliteetsed ja loodud kestma aastaid. Meil on toote jaoks sobivaid varuosi vähemalt viis aastat alates toote müügi lõpust. Kui mõne riigi ametiasutused muudavad toote heakskiitmise nõudeid ja varuosa ei vasta seetõttu uutele nõuetele, võib juhtuda, et peame varuosa käibelt kõrvaldama ka varem kui viis aastat pärast tootmise lõppu. Lisatarvikute ja dušiseadmete puhul tagatakse asendustoote või samaväärse toote varu funktsiooni säilitamiseks.
Võtke alati kõigepealt ühendust edasimüüjaga, kellelt toote ostsite
Edasimüüja aitab teil probleemi lahendada ning meie üleriigiline ja kogenud teenindusosakond on alati valmis küsimustele vastama ja tehnilist tuge pakkuma. Ärge unustage kaasa võtta tõendit kauba ostmise aja kohta (kviitung või arve).